14-03-2024
Якість послуг «Укрпошти»: що думають громади
На початку лютого за дорученням голови Андрія Карауша обласна рада надіслала всім громадам Рівненщини листи з пропозицією дати оцінку якості надання послуг відділеннями АТ "Укрпошта" на території області.
Річ у тім, що до облради надходили звернення від жителів Рівненщини із зауваженнями щодо роботи підприємства в їхніх громадах. Відповіді від ТГ аналізували працівники відділу міжнародних, міжрегіональних зв'язків та взаємодії з громадами РОР.
У підсумку, з 64 відповіли 49 ТГ. Жодної відповіді не надали 15 громад: Бугринська, Великомежиріцька, Великоомелянська, Бабинська, Клеванська, Степанська, Вербська, Висоцька, Деражненська, Дядьковицька, Корнинська, Миляцька, Підлозцівська, Ярославицька та Володимирецька громади. Рокитнівська та Рівненська відповіли формально. У той же час, якісні відповіді надали Острозька, Корецька, Малолюбашанська, Вараська, Крупецька, Каноницька, Березнівська та Сарненська ТГ.
Більшість скарг стосуються запізнілого (інколи на кілька тижнів) надходження кореспонденції та платіжок. Також люди нарікають на коротку тривалість перебування пересувного відділення "Укрпошти" в селах. Загалом, негативно якість надання послуг оцінили 3 громади, задовільно – 16, добре – 9, високо – 12. Дев'ять громад оцінку не зробили.
Голова облради Андрій Карауш наголосив, що результати аналізу підтверджують, що проблеми є і їх треба вирішити.
- Хочемо предметно поговорити про ситуацію, зрозуміти, що робити далі, хто, як і в чому може допомогти. Тому плануємо винести питання на найближче засідання Ради громад при голові обласної ради. Це має бути березень, дату поки узгоджуємо і я повідомлю про це додатково, – зазначив голова РОР у своєму Телеграм.