14-01-2021
В Рівнеобленерго з’явилася послуга екстреного виклику
Відтепер, щоби повідомити про аварійну ситуацію споживачі можуть зв’язатися з оператором колцентру ПрАТ «Рівнеобленерго» позачергово. Така опція з’явилася в меню додзвону.
В автоматичному режимі, тобто без з’єднання з оператором, можна також передати показники свого лічильника. Досі це можна було зробити через SMS, Viber-бот, електронну пошту та телефонним дзвінком через оператора.
Скористатися новою послугою екстренного дзвінка можна за кількома мобільними номерами:
067 6204411, 050 4904411, 093 3204411.
Як пояснила менеджер із зв’язків з громадськістю ПрАТ «Рівнеобленерго» Алла Ліхачова, якщо вам потрібно передати показник лічильника, набирайте один із вказаних номерів та, після з’єднання, обирайте в запропонованому меню опцію «Передати показник електролічильника» (натиснути «1»). Не чекаючи з’єднання з оператором, наберіть номер свого особового рахунку та показник лічильника. Система запропонує перевірити набрані вами дані і лише за умови підтвердження правильності, показники приладу обліку будуть відправлені на опрацювання.
Так само поза чергою можна повідомити і про аварійну ситуацію в електромережах – після натискання «2» відбудеться екстренне з’єднання з оператором, під час якого можна повідомити про знеструмлення чи іншу аварійну ситуацію.
Нова послуга уже працює. В Рівнеобленерго сподіваюся, що сервіс стане зручним для споживачів, а енергетики зможуть працювати ефективніше.
За інформацією ПрАТ "Рівнеобленерго"