24-09-2018
Рівненщина не транзитна - Рівненщина туристична
До Всесвітнього дня туризму, який відзначають 27 вересня, на Рівненщині підсумували черговий етап туристичної гри-квесту «На власні очі», урочисто погасили колекційні поштові марки з малюнками туристичних принад краю та вручили почесні грамоти обласної ради, облдержадміністрації, управління культури та туризму.
«Туристична галузь – одна з тих, що активно розвиваються, - переконаний перший заступник голови обласної ради Сергій Свисталюк. І цьогорічна гра-квест, яка привертає увагу лише до частини цікавих для туриста об’єктів, - гарне тому підтвердження". Сергій Свисталюк привітав переможців та організаторів гри-квесту з Усесвітнім днем туризму, а також подякував усім, хто своєю працею розвиває туристичний потенціал Рівненщини. За особистий внесок в розвиток дитячого туризму Почесну грамоту та відзнаку обласної ради Сергій Свисталюк вручив завідувачці методичним відділом обласної станції юних туристів Руслані Євпак.
Свої призи, а це іменні горнята та спортивні пляшки, отримали також переможці ІІІ етапу гри-квесту «На власні очі». Нагадаємо, головна умова для здобуття призового місця – персонально відвідати 32 туристичних об’єкти Рівненщини, які зображені на колекційних марках-малюнках Олексія Огня, зафіксувати це на селфі, оригінал фото представити організаторам, а марки з об’єктами вклеїти у спеціальний персональний Паспорт мандрівника.
Переможці гри-квесту разом із Сергієм Свисталюком та заступницею голови ОДА, депутатом обласної ради Світланою Богатирчук-Кривко урочисто погасили кілька марок. Згодом це могли зробити усі присутні. Кожен охочих мав нагоду надіслати своїм друзям чи родині унікальну листівку з погашеною маркою та привітанням – опустивши її у спеціально розміщену святкову скринька Укрпошти.
Як розповів директор Рівненської дирекції Укрпошти Олег Обоїста, у планах – налагодити серійний випуск марок із зображенням туристичних родзинок Рівненщини, аби відкрити наш туристичний край усій Україні. Поки ж, обмежений наклад цих марок має з’явитися у продажу з 26 вересня.
Крім того, присутні мали нагоду пригоститися ексклюзивними цукерками одного з виробників солодощів на Рівненщині, які випустили зі спеціальним логотипом "Рівненщина туристична".