06-05-2022
Рівень проплат за послуги Рівнеоблводоканалу зріс
Попри війну та складну фінансову ситуацію в країні споживачі комунального підприємства обласної ради "Рівнеоблводоканал" збільшили рівень проплат за отримані послуги. Зокрема, у квітні він зріс до 80%, що в середньому на 10% більше, ніж у попередні місяці цього року.
На підприємстві наголошують, що така свідома позиція споживачів – дуже важлива. Адже це дає можливість забезпечувати безперебійне водопостачання та підтримувати якість послуг.
Як ми вже повідомляли, Рівнеобводоканал сьогодні в посиленому режимі контролює якість води у водогонах області, а також якість очистки стічних вод. За інформацією комунальників, результати регулярних лабораторних досліджень свідчать, що все відповідає необхідним стандартам.
Крім того, Рівнеоблводоканал на період воєнного стану і для зручності споживачів автивізував роботу онлайн сервісів, щоб люди могли отримувати низку послуг дистанційно. До прикладу, дізнатися про стан рахунку чи провести оплату.
Це, зокрема:
- мобільний додаток «Рівнеоблводоканал»
Android - http://surl.li/fkpb
IOS - http://surl.li/fkpc ;
- чат-бот «Рівнеоблводоканал» у Viber - https://tinyurl.com/28w8rhww;
- особистий кабінет на сайті підприємства - https://my.vodarivne.com/login.