12-01-2023

Обласні інтернати переходять на нову систему організації харчування

Сім комунальних соціальних закладів обласної ради невдовзі змінять систему харчування, перейшовши на послуги аутсорсингу.

Йдеться про Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та людей з інвалідністю, Здолбунівський та Тучинський геріатричні пансіонати, Мирогощанський, Острозький, Рівненський та Урвенський психоневрологічні інтернати.

З відповідно пропозицією перевести соціальні заклади Рівненщини на нову систему організації харчування до обласної ради звернувся департамент соціальної політики Рівненської облдержадміністрації.

Питання сьогодні розглянули депутати постійної комісії з питань соціальної політики та соціального захисту населення (голова – Вікторія Опанасюк). Участь  в засіданні комісії взяли голова облради Андрій Карауш та його заступники Микола Кучерук, Сергій Свисталюк, Олексій Бучинський та Віталій Ундір.

Як пояснила директорка департаменту соціальної політики ОДА Роза Слободенюк, такі зміни дадуть можливість вдосконалити систему організації харчування підопічних. На думку фахівців департаменту, це сучасніший та зручніший підхід, який, зокрема, спростить процес проведення закупівель, скоротивши їх з кількох до однієї.

Інша причина запропонованих змін – те, що після 24 лютого Рівненщина прийняла понад 650 осіб з інвалідністю, які перебували у психоневрологічних інтернатах  міст Донеччини, а саме в Покровську, Слов’янську, Бородянці, смт Камишівка та Калинівка. Ці люди стали підопічними наших інтернатів та пансіонатів. Тож навантаження на них зросло. Деяким закладам довелося створювати додаткові відділення. До прикладу,  Острозький психоневрологічний інтернат займає одне з приміщень Острозької обласної психіатричної лікарні, а підопічні-ВПО Урвенського психоневрологічного інтернату оселилися в реконструйованому приміщенні Обласної психлікарні в с.Орлівка. І в обох відсутні харчоблоки. Тож їх першими перевели на систему аутсорсингу.

Такий досвід департамент пропонує  поширити і на решту соціальних закладів обласної ради.

У підсумку обговорення депутати підтримали таку пропозицію.