07-04-2021

Депутати затвердили фінплани для шести медичних підприємств Рівненщини

Під час засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, материнства і дитинства Рівненської обласної ради (голова – Юрій Білик) депутати розглянули кілька питань щодо погодження фінансових планів обласних комунальних підприємств галузі медицини.

Перш ніж представити фінплани на 2021 рік, керівники кількох медичних підприємств надали звіти  про результати фінансово-господарської діяльності за попередній період. Це, зокрема, Рівненська обласна стоматологічна поліклініка та Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

Також депутати профільної комісії погодили фінансові плани для Рівненського обласного спеціалізованого диспансер радіаційного захисту населення, Рівненського обласного шкірно-венерологічного диспансера, Рівненського обласного центру психічного здоров’я населення та обласного протипухлинного центру, щоправда, для онкоцентру - поки що на І квартал поточного року.

 

Крім того, на засіданні постійної комісії погодили питання щодо внесення змін до структури КЗ «Обласне бюро судово-медичної експертизи» Рівненської обласної ради. Як пояснив директор закладу Микола Сергеєв, зміни не стосуються штатного розпису чи фінансування, а діяльності структурних підрозділів закладу у зв'язку з децентралізацію. Досі в області функціонували сім міжрайонних відділень: Володимирецьке, Гощанське, Дубенське, Здолбунівське, Костопільське, Млинівське та Сарненське. Відповідно до адміністративної реформи, будуть утворені чотири районних відділення: Вараське, Дубенське, Рівненське та Сарненське. 

Також депутати розглянули звернення комунального підприємства «Рівненський обласний центр служби крові» Рівненської обласної ради щодо виділення з обласного бюджету коштів на придбання транспортного засобу для заготівлі крові у виїзних умовах.

Підтримали члени комісії звернення Миляцької сільської ради Сарненського району щодо розміщення на базі Миляцької амбулаторії пункту постійного базування бригади екстреної швидкої медичної допомоги.