27-11-2025

Антикорупційне законодавство: що робити з особистим ключем (КЕП), якщо у вас змінилося прізвище чи паспортні дані

Особистий ключ – це кваліфікований електронний підпис (КЕП), який можна використовувати для того, щоб підписувати документи, включно із деклараціями.

У разі, якщо суб’єкт декларування змінив прізвище, ім’я, по батькові або інші паспортні дані, виникає необхідність змінити і свій КЕП, щоб актуалізувати дані у ньому.  Для цього треба звернутися до надавача електронних довірчих послуг і отримати новий електронний ключ. Після цього – увійти до Реєстру декларацій і виконати такі кроки: 

  1. На стартовій сторінці Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login необхідно знайти та натиснути кнопку «Я змінив КЕП разом з паспортними даними». 
  2. Далі треба вказати електронну адресу, яка зазначена у персональному електронному кабінеті, а після цього – натиснути кнопку «Вислати код відновлення». 
  3. На поштову скриньку має надійти лист із назвою «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП)/ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». 
  4. Для зміни електронного підпису в самому Реєстрі, необхідно перейти за посиланням, яке вказане в листі. Воно проведе до Реєстру декларацій, де необхідно обрати свого надавача електронних довірчих послуг, файл із особистим ключем та ввести пароль до нього. 
  5. Після цього слід натиснути кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)». 
  6. Далі можна заходити до Реєстру, як робили це зазвичай за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login.

Якщо після виконання інструкцій проблема не зникне, суб’єкт декларування може надіслати повідомлення до Національного агентства з питань запобігання та виявлення корупції на скриньку Технічної допомоги support@nazk.gov.ua. Для цього у листі необхідно вказати:

  • ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
  • персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
  • контактний номер телефона, який плануєте використовувати під час роботи з Реєстром.