19-20 липня 2021 року в каб.301 на засіданні постійної комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків відбудуться бюджетні слухання
Графік
проведення бюджетних слухань
з головними розпорядниками коштів обласного бюджету
(відповідно до рішення обласної ради від 02.06.2021 №166
«Про Бюджетний регламент Рівненської обласної ради»)
№ з/п
|
Назва ГРК |
Час проведення |
19 липня 2021 року, 301 каб. |
||
1 |
Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації |
14.00 |
2 |
Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації |
15.30 |
20 липня 2021 року, 301 каб. |
||
3 |
Департамент розвитку адміністративних послуг, соціальної, молодіжної політики та спорту Рівненської обласної державної адміністрації |
09.00 |
4 |
Служба у справах дітей Рівненської обласної державної адміністрації |
10.00 |
5 |
Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності Рівненської обласної державної адміністрації |
10.20 |
6 |
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
10.40 |
7 |
Управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації |
11.00 |
8 |
Управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Рівненської обласної державної адміністрації |
11.20 |
9 |
Департамент цифрової трансформації та суспільних комунікацій Рівненської обласної державної адміністрації |
11.35 |
10 |
Департамент економічного розвитку і торгівлі Рівненської обласної державної адміністрації |
12.00 |
11 |
Департамент агропромислового розвитку Рівненської обласної державної адміністрації |
12.15 |
№ з/п
|
Назва ГРК |
Час проведення |
12 |
Управління інфраструктури та промисловості Рівненської обласної державної адміністрації |
12.40 |
Перерва |
13.00-13.45 |
|
13 |
Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації |
13.45 |
14 |
Департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації |
14.10 |
15 |
Рівненська обласна державна адміністрація |
14.30 |